Followers

Wednesday 10 August 2011

20 fakta mengenai aku ketika berpesbuk

Assalamualaikum.

20 fakta mengenai aku ketika berpesbuk.


1. Aku tak suka stalk profile orang dan aku bukan stalker.

2. Aku takkan geledah wall orang dan baca tiap-tiap komen dalam wall beliau.

3. Aku lebih suka melepak dekat wall sendiri.

4. Aku prefer offline mode daripada online mode.

5. Aku tak suka chatting, tapi aku lebih suka conversation dekat wall sendiri.

6. Agak keberatan nak membalas poke. sebab aku tak tahu bila benda tu nak habis main.

7.Aku suka melepak dekat page macam

-Malaya Tigers-Kelab Penyokong Harimau Malaya
-Malaysia National Football Team
-SafeeSali_10 Official
-Ultras Malaya '07 dan seumpamanya.


8. Jarang nak upload gambar sendiri sebab aku bukan jenis photogedik. kahkahkah.

9. Rasa agak janggal bila orang yang sama menge'like' status aku.

10. Aku jarang nak update status pasal relationship. printscreen lah kalau jumpa. haha

11. Aku tak suka like status sendiri.

12. Setiap status yang telah dipost oleh aku akan dipadam dalam masa 3/4 jam selepas tu.

13. Group paling banyak yang aku join adalah group yang melibatkan para bloggers.

14. Aku berkawan dengan semua orang yang ada dalam friendlist aku. memanglah. haha.

15. Even dengan strangers yang aku tak pernah kenal aku akan cuba berkawan dengan beliau. haha.

16. Aku sangat jarang nak private message dekat orang.

17.  Setakat ni aku pernah remove orang sekali. sebab aku ter'approve' mamat gay. cilake.

18. Once aku approve as a friend possibilities untuk aku remove balik adalah 99.99%.

19. Sangat annoying dengan gambar jenis macam ni


20. 70% penggunaan kata ganti diri ketika aku menyembang dalam pesbuk ni adalah 'saya'.
Azmeer Ahmad Shahruddin