Followers

Sunday 7 August 2011

Edisi khas | siapa disebalik Makcik Hajjah Sitt AlWuzara?

Assalamualaikum.

 Bersama saya Zmefi Fairuz Fuyooh dalam edisi khas. kita terjah untuk mendapatkan suatu kepastian,

 Sebelum ni kecoh mengenai kontroversi penghinaan agama Allah yang telah dilemparkan oleh individu yang menggelarkan diri beliau sebagai Makcik Hajjah Sitt AlWuzara. walaubagaimanapun usaha jihad yang telah dilakukan oleh golongan muslimin dan muslimat dalam mengekang dan menghalang fitnah yang dilemparkan oleh individu ini. namun beliau tetap berusaha menjatuhkan agama Allah. perangai tak ubah macam iblis laknatullah yang tak pernah putus-putus menyesatkan manusia! 

 Baru-baru ini sekumpulan hackers yang menggelarkan diri mereka sebagai GaySec. telah berjaya membongkar siapa disebalik pendusta lagi murtad ni dalam #Ops Ramadhan: membongkarkan siapa 'Hajjah Sitt AlWuzara'. tak semua hackers jahat. betul tak? untuk lebih lanjut mengenai operasi jihad mereka sepanjang bulan Ramadhan boleh klik sini

 Untuk mengelakkan sebarang fitnah serta serkap jarang lebih baik untuk aku tidaak menayangkan gambar individu yang dikatakan makcik murtad tersebut untuk mengelakkan sebarang tindakan melulu yang mungkin barangkali boleh mendatangkan kemudaratan. 

 Firman Allah bermaksud: “Wahai orang yang beriman, jika datang kepada kamu seorang fasik membawa sesuatu berita, maka selidik (untuk menentukan) kebenarannya, supaya kamu tidak menimpakan sesuatu kaum dengan perkara tidak diingini, dengan sebab kejahilan kamu (mengenainya) sehingga menyebabkan kamu menyesali perkara yang kamu lakukan.” (Surah al-Hujurat, ayat 6)

 Mungkin hari ni makcik tu boleh lari sebebas-bebasnya dalam menabur fitnah ke atas agama Islam dan Rasulullah s.a.w (selawat dan salam ke atas baginda). apa yang pasti beliau akan terkunci kaku dihadapan Allah s.w.t.

 Mari kita terjah makcik berkenaan mengenai isu ini. 

 Zmefi: Apa reaksi makcik bila pihak Gaysec telah berjaya membongkarkan identiti makcik?


rilek lah makcik macam dah terbakar je? kahkahkah ''makcik rase Arlene tak perlu risau'' Arlene (individu yang dikaitakan) memang kompom-kompom risau. yang makcik menggelabah jadah ni apa kes?

Zmefi: apakah tindakan makcik selepas ini?


makcik buat lawak lah kenapa nak minta report polis bagai. yang makcik selamber hanjing menfitnah boleh pulak? kahkahkah.

Zmefi: pesanan makcik kepada Arlene?


kemain merayu mintak tolong? kahkahkah. pergi lah mintak tolong dengan golongan murtad makcik tu. kan?

Zmefi: ada lagi pesanan untuk Arlene?



'',ramai akan keluarkan blog pasal Arlene dengan makcik''  saya cuma interview makcik je jangan risau. kahkahkah. ada lagi lawak ''... dakwa atas kes kenayah penyalahgunaan internet'' kenayah? typo disitu. penyalahgunaan internet? habis makcik fitnah sebar-sebar dakyah jadah makcik tu? bukan penyalahgunaan internet jugak?

Zmefi: kenapa agaknya diorang buat macam tu dekat makcik?


''lagi dorang buru Arlene lagi makcik akan mengganas'' apakah? nak letup-letup bagai. kahkahkah. menggelabah semacam je. MUHAMMAD BIN ABDULLAH BIN ABDUL MUTALLIB ANAK KEPADA AMINAH itu adalah RASULULLAH S.A.W apa makcik tahu pasal agama kami? makcik kan murtad lagi jahil.

Zmefi: kata-kata terakhir kepada followers dan penyokong makcik?


makcik kenal Arlene dengan bf beliau? kebetulan sungguh. ''makcik tobat taknak tolong die langsung'' kan elok makcik tobat ke pangkal jalan. ye tak?

 Temubual diberhentikan kerana aku bersahur. keh3. keratan ni telah diprintscreen oleh aku dan sumbernya secara terang-terangan boleh dibaca di  sini. kalau boleh report as spam or scam. walaupun jihad kita memerangi golongan murtad ini kecil tetapi harus diingat kita penyambung legasi perjuangan Rasulullah s.a.w dan sahabat r.a

 ya Allah matikan aku dalam iman dan Islam. :'(

p/s Kickam Hjh Ttis Arazuwla = Makcik Sitt alWuzara. FAILED!


Azmeer Ahmad Shahruddin