Followers

Wednesday 27 July 2011

kecewa

Assalamualaikum.

 Tiket dah habis. daripada 85 ribu keping tiket yang dijual takkan satu pun tak tinggal untuk gua?.




''ala. .rilek la der. .tengok tv sudah. itu pun mau sedih ka? sapa suruh lu beli last minit. kah3!'' - Kadir Keke, salah seorang penyokong yang telah berjaya mendapatkan tiket.

 Mana tak gua sedih. benda ni gua dah plan lama. dalam sebulan dua lepas. siap bagi tahu hasrat gua nak ke stadium dekat puan emak lagi. tup-tup tiket takda. cilaka!

 Tengok tibi dengan pergi stadium tak sama.

''apa pulak tak sama? tengok bola je pun. depan tv pun boleh sokong. tak paham lah aku dengan kau ni.''


 Memang tak sama dan tak akan pernah sama. tambah-tambah bila perlawanan membabitkan Harimau Malaya. malas pulak gua nak menaip. dah ditakdirkan bukan gua dalam golongan 85 ribu dalam stadium tu. kann?

 Mungkin jasad tak bersama. tapi jiwa sentiasa ada untuk Harimau Malaya. kempunan gua. haih.

credit: Gugel
  Untunglah ada tiket. . . .



p/s: . . . . . . 
Azmeer Ahmad Shahruddin